Bu Blogda Ara

9 Ocak 2011 Pazar

İmdaaaattt!!!!!!!!!!

Allahım çıldırmak üzereyim. Neredeyse gecenin ikisi. Ben ne yapıyorum, o blog senin bu blog benim okuyorum okuyorum okuyorum. İçimdeki ses eyvah çok geç kaldın çok okuman lazım, çok araştırman lazım diyor. Bireysin, evlatsın, eşsin, ev hanımısın, çalışansın ve en önemlisi annesin. Bunların hepsinin hakkını vermen lazım diyor. Şimdiye kadar aklım neredeydi. Anne olunca ne kadar eksik olduğunu anlıyor insan. Yavrunu izlerken sadece onun gelişim evrelerini görmüyorsun aynı zamanda kendi gelişmemiş taraflarını, eksiklerini, kusurlarını fark ediyorsun. Sonra da benim gibi panikliyorsun.

İşe başlamama 2 ay kaldı, bu süre zarfında ne kadar okursam kardır. Kendimi ne kadar geliştirirsem o kadar  faydalıdır diyip çılgınlar gibi bir o bloga bir bu bloga saldırırken buldum kendimi. Evet resmen saldırıyorum. Acaba nerede bir püf nokta bulurum, saklı sır nerede, nerede nerede nerede...

Kahvaltıya  güzel birşeyler hazırlamalı,
Eş işe özenle uğurlanmalı
Kuzucukla gün verimli geçirilmeli
Ev düzene sokulmalı
Ev temizlenmeli
Sağlığa dikkat edilmeli
Bol sıvı tüketilmeli
Bol bol okumalı
Kendini geliştirmeli
Çamaşırlar toplanmalı
Ütüler yapılmalı
Akşama güzel bi yemek hazır olmalı
meli
malı
meli
malı...


Gün 48 saat, hafta 14 gün, ay 8 hafta, yıl 24 ay olmalı...

Yazıyı yazarken bile bir acele bir telaş, geçen her saniye aleyhime sanki... koştur pimpirikli koştur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder